2025 har også vært et tøft år for oss i butikken. Vi går liksom fra den ene krisen til den neste. Corona, krig, renteoppgang, økte matpriser, krig , og igjen renteoppgang. Vi har forståelse for at vi fort kan bli en salderingspost i tøffe tider. Husk å kjøp maskin hos oss. Ser du den ikke i nettbutikken så ring å hør. Tilbud på maskiner er likt over hele landet, så bare ta en tlf. Har vi ikke inne akkurat den du ønsker tar det som oftest en uke før vi har den i butikk. Vi trenger deg som kunde for å kunne overleve i dagens marked. Alt har blitt dyrere også for oss små nisjebutikker. Men vi håper dere ikke glemmer å støtte oss. Vi har fortsatt ben å stå på, så kom innom å handle :) Porto har også blitt dyrere i år i følge med alle andre ting, så vi følger posten / bring sine satser. Dvs at det kan være lurt å handle mer enn en liten ting da det nesten koster det samme.
Sjekk ut produktnyheter og bla gjennom hele produktkatalogen min for å finne det du trenger til ditt neste syprosjekt. Og hvis du lurer på noe er det bare å ta kontakt.